17 oktober

idag har det varit helt ok. har bara gått i skolan varit osams med min bästavän fast efter en stund kom hon fram till mig på bara knän och sa förlåt bebis. jag kunde verkligen inte låta bli och skratta. för hon lät själv som en bebis fast min <3
men sen när vi blev vänner så var allt lika underbart igen. haft eget arbete hela dagen
jobbade med engelska och matte båda är värst :)
sen körde jag charader med ida och då börja vi prata om andra grejer att hon skulle åka till thailand 6 januari och vi började prata om att jag kanske skulle följa med men självklart kommer det bli ett nej men man hoppas alltid på det bästa. annars ska hon följa med mig på kryssning 29/10 till 30/10 om du ska dit skriv till mig. !
men håll tummarna. För vi har inte direkt sovit över någon stans tillsammans i minnst en vecka eller något vi vill gärna på semester tillsammans. Aja till lunch fick vi äckliga biffar med potatismos och grönsaker. ( MAJS)

puss hej <3min bästavän <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0