21 oktober

tjaba alla ! <333
idag e jag på flumm humör haha aja idag har jag gått i cp skolan som fattar nada hatar alla lärare.
jag har typ inte jobbat med någonting bara för att ingen hjälper en.
idag har jag gått på FA ( fotbollsacademin ) och ddet var väll helt okej  allt gick bra. ramlade bara en gång när iv körde elva mana Xd men sen när jag kom tillbaka till skolan så hade jag e ( matte )....
Men till lunch fick vi typ potatis och någon laxsås och den var gansa go helt okej hihi ;)
 Sen efter lunchen gick jag ut på rast eller jag var inne hela tiden med ida.
Sen som tur vad hade jag ea efter rasten också så då spelade jag och ida yatsy eller hur det stavas.
det skulle typ vara ett matte spel eller jag tror alla vet vad det är eller ? ;)
Aja sen hade jag spanska det david min spnska lärare och det var skit tråkigt. han er lite konstig. jag hatar spanska det e skit lätt men det e jobbigt. man somnar nästan på lektionen så tråkigt e det jag lovar du kan fråga min kompis ida.
hennes blogge www.soderbarn.blogg.se.

HEJ DÅÅ PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN / MOA . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0